reklama

Ako spoločnosť energie 2 (ne)komunikuje so zákazníkmi

Energie 2 je spoločnosť, ktorá poskytuje služby dodávateľa elektrickej energie a plynu. Ponúka alternatívu oproti hlavným dodávateľom ako je napríklad Slovenský plynárenský priemysel, a.s. alebo Stredoslovenská energetika, a.s.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Na svojej stránke ponúka napríklad 7 dôvodov, prečo by si mal zákazník vybrať práve ich. Z môjho pohľadu je jediný dôvod nižšia cena elektrickej energie a plynu. Ostatné dôvody buď nie sú dôvody pre zákazníka alebo sa z mojich skúseností s touto spoločnosťou nezakladajú na pravde.

V tomto článku sa zameriam na dve „výhody“, ktoré na stránke spomínajú a to: jednoduchá komunikácia a profesionálna zákaznícka starostlivosť.

Keďže s touto spoločnosťou mám už dlhodobé problémy, musím s nimi komunikovať. Na internete som našiel desiatky článkov a skúseností nespokojných zákazníkov tejto spoločnosti. Spoločnosť má jediné kontaktné telefónne číslo na ktoré sa mi nikdy nepodarilo dovolať a to sa o to pokúšam opakovane niekoľko hodín denne. Na ich obhajobu musím uviesť, že tento rok existuje minimálne jeden prípad, kedy viem, že sa zákazník dovolal. J Kladiem si preto otázku: „Stojí mi to, že ušetrím pár centov na energiách za to, že keď mám problém ,neviem sa nikde dovolať?“ Z rozprávania iných zákazníkov viem, že spoločnosť neustále mení symboly k platbám, posiela neprehľadné vyúčtovania a posiela ich za rôzne nezmyselné obdobia, za čo im už bola aj udelená pokuta. ( http://energia.sk/dolezite/elektrina-a-elektromobilita/urso-pokutovalo-dodavatela-energie2-vo-vyske-19-tisic-eur/16435/ ) Práve v takýchto chvíľach sa môže stať, že nemáte s kým komunikovať a nedokážete vyriešiť váš problém, čo môže viesť napríklad aj k odpojeniu alebo k obmedzeniu dodávok energií.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na margo ich „profesionálnej zákazníckej starostlivosti“ ešte jedna skúsenosť. O tom, že mi odmietajú zapojiť dodávku elektrickej energie a plynu aj keď ja voči nim nemám žiadne nesplnené záväzky som písal v inom článku ( https://lubomirspurek.blog.sme.sk/c/453257/ako-som-sa-stal-rukojemnikom-spolocnosti-energie-2.html ). Keď sa však snažím problém riešiť a komunikujem s nimi, odpíšu mi, že ma žiadajú o trpezlivosť

Odpoveď na mail, v ktorom žiadam o vyjadrenie. Mail z 25.4.2017
Odpoveď na mail, v ktorom žiadam o vyjadrenie. Mail z 25.4.2017 

Do dnešného dňa som nedostal žiadnu odpoveď.

Nech si predseda predstavenstva skúsi doma sedieť bez elektriny niekoľko týždňov a uvidíme, aký bude trpezlivý. 

Ľubomír Špurek

Ľubomír Špurek

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Podnikateľ. Podnikám s lukratívnymi informáciami o financiách a zastupujem svojich klientov na finančnom trhu. Spolupracujem s najväčšou finančnou spoločnosťou na Slovensku a v Európe. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu