Ako spoločnosť energie 2 (ne)komunikuje so zákazníkmi

Autor: Ľubomír Špurek | 28.4.2017 o 10:28 | Karma článku: 3,36 | Prečítané:  451x

Energie 2 je spoločnosť, ktorá poskytuje služby dodávateľa elektrickej energie a plynu. Ponúka alternatívu oproti hlavným dodávateľom ako je napríklad Slovenský plynárenský priemysel, a.s. alebo Stredoslovenská energetika, a.s.

Na svojej stránke ponúka napríklad 7 dôvodov, prečo by si mal zákazník vybrať práve ich. Z môjho pohľadu je jediný dôvod nižšia cena elektrickej energie a plynu. Ostatné dôvody buď nie sú dôvody pre zákazníka alebo sa z mojich skúseností s touto spoločnosťou nezakladajú na pravde.

V tomto článku sa zameriam na dve „výhody“, ktoré na stránke spomínajú a to: jednoduchá komunikácia a profesionálna zákaznícka starostlivosť.

Keďže s touto spoločnosťou mám už dlhodobé problémy, musím s nimi komunikovať. Na internete som našiel desiatky článkov a skúseností nespokojných zákazníkov tejto spoločnosti. Spoločnosť má jediné kontaktné telefónne číslo na ktoré sa mi nikdy nepodarilo dovolať a to sa o to pokúšam opakovane niekoľko hodín denne. Na ich obhajobu musím uviesť, že tento rok existuje minimálne jeden prípad, kedy viem, že sa zákazník dovolal. J Kladiem si preto otázku: „Stojí mi to, že ušetrím pár centov na energiách za to, že keď mám problém ,neviem sa nikde dovolať?“ Z rozprávania iných zákazníkov viem, že spoločnosť neustále mení symboly k platbám, posiela neprehľadné vyúčtovania a posiela ich za rôzne nezmyselné obdobia, za čo im už bola aj udelená pokuta. ( http://energia.sk/dolezite/elektrina-a-elektromobilita/urso-pokutovalo-dodavatela-energie2-vo-vyske-19-tisic-eur/16435/ ) Práve v takýchto chvíľach sa môže stať, že nemáte s kým komunikovať a nedokážete vyriešiť váš problém, čo môže viesť napríklad aj k odpojeniu alebo k obmedzeniu dodávok energií.

Na margo ich „profesionálnej zákazníckej starostlivosti“ ešte jedna skúsenosť. O tom, že mi odmietajú zapojiť dodávku elektrickej energie a plynu aj keď ja voči nim nemám žiadne nesplnené záväzky som písal v inom článku ( https://lubomirspurek.blog.sme.sk/c/453257/ako-som-sa-stal-rukojemnikom-spolocnosti-energie-2.html ). Keď sa však snažím problém riešiť a komunikujem s nimi, odpíšu mi, že ma žiadajú o trpezlivosť

Do dnešného dňa som nedostal žiadnu odpoveď.

Nech si predseda predstavenstva skúsi doma sedieť bez elektriny niekoľko týždňov a uvidíme, aký bude trpezlivý. 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

SVET

Účtenky frustrujú podnikateľov, no Babišovi lákajú voličov

Sociálni demokrati o registračných pokladniciach hovoria dve desaťročia. Tému aj tak pustili hnutiu ANO.

ŠPORT

Sagan na MS: má dva tituly, ale raz ho zradil žalúdok

Sagana čakajú ôsme majstrovstvá sveta.


Už ste čítali?